Warunki socjalne to prócz wynagrodzenia najważniejszy czynnik, decydujący o atrakcyjności danego miejsca pracy. Świadomy tego pracodawca powinien zapewnić załodze czyste i funkcjonalnie miejsce przeznaczone do odpoczynku, spożywania posiłków, przygotowania do pracy itp. Pomagają w tym solidne i bezpieczne meble specjalistyczne, jakimi są szafki śniadaniowe, w których załoga może przechować swoje drobiazgi, telefon, klucze, śniadanie i wiele innych przedmiotów. Odporne na korozję konstrukcje to inwestycja na lata. Uporządkowana przestrzeń zmniejsza szansę na zagubienie wartościowych rzeczy, a zamykane na cylindryczny zamek szafki śniadaniowe dla pracowników zabezpieczają przechowywane przedmioty przed kradzieżą. Pracownikowi zapewnia to komfort i pozwala mu w pełni skupić się na wykonywanych obowiązkach.
Szafki śniadaniowe dla pracowników - zastosowanie
Pracodawca jest zobowiązany do tego, by stworzyć pracownikom dogodne warunki do spożywania posiłków. Pokój socjalny jest więc idealnym miejscem na to, by umieścić w nim szafki śniadaniowe, w których załoga będzie mogła przechować kanapki, drobne rzeczy osobiste, czy telefony komórkowe. Tego typu meble powinny być certyfikowane i zapewniać właściwą ochronę. Skrytki takie są doskonałą opcją w miejscach, w których pracownicy nie dysponują osobną przestrzenią przeznaczoną do przechowywania rzeczy osobistych. Wymienić tu można choćby osoby zatrudnione w gastronomii, fabrykach, centrach handlowych. Szafki śniadaniowe znajdują się również w bufetach, stołówkach i jadalniach pracowniczych, nie tylko w miejscach, które skupiają setki, czy tysiące ludzi, lecz również w dużo mniejszych przedsiębiorstwach. Z uwagi na zróżnicowanie szafek pod względem wielkości, łatwo można zaaranżować przestrzeń dla dowolnej liczby pracowników.
Szafki śniadaniowe – cechy
Szafki śniadaniowe dla pracowników mają jedną zasadniczą cechę. Można zawiesić je na ścianie, dzięki czemu wnętrze skrytek chronione jest przed nadmierną ekspozycją na kurz i zanieczyszczenia z podłogi. Na drzwiczkach najczęściej znaleźć można identyfikator, który niewątpliwe ułatwia użytkownikowi odnalezienie konkretnej skrytki. Warto wspomnieć również o powłoce nakładanej na blachę techniką malowania proszkowego. Szafki śniadaniowe dla pracowników pomalowane w ten sposób, charakteryzują się bardzo gładkim wykończeniem, które praktycznie uniemożliwia osadzanie się kurzu i ułatwia czyszczenie w przypadku powstania ewentualnych zabrudzeń.
Szafki śniadaniowe dla pracowników – wymiary
W MELMET znajdziesz bardzo kompaktowe szafki śniadaniowe z blachy o grubości 0,7 mm. Pojedynczy segment zawierający 6 skrytek ma wymiary: wys. 560 mm/szer. 300 mm/gł. 200 mm. To najmniejszy dostępny produkt.
Dużo większa szafka ze skośnym daszkiem, mająca 25 skrytek i wykonana z blachy o grubości 0,8 mm ma wymiary: wys. 1090 mm/szer. 1000 mm/ gł. 300 mm.
Największym zaś produktem jest szafka śniadaniowa mająca: wys. 1120 mm/szer. 1500 mm/gł. 200 mm. Do dyspozycji klienta jest aż 60 skrytek, umieszczonych w pięciu kolumnach, po 12 schowków.
Szafki śniadaniowe – cena
Ceny różnią się głównie ze względu na ilość materiału potrzebnego do stworzenia danej konstrukcji. W uproszczeniu można przyjąć założenie, że im mniejszy produkt, tym niższa jego cena, lecz więcej kosztuje pojedyncza skrytka. 6-skrytkowa szafka śniadaniowa zamykana na cylindryczny zamek to koszt około 640 złotych brutto. Segment zawierający 12 schowków ma cenę na poziomie nieco ponad 1000 złotych brutto, natomiast model zdecydowanie większy, bo posiadający aż 60 skrytek (5 kolumn po 12) to koszt około 4600 złotych brutto. Jeśli więc chodzi o szafki śniadaniowe dla pracowników, widać wyraźną tendencję, że im więcej schowków, tym inwestycja jest bardziej opłacalna.
Szafki śniadaniowe dla pracowników – oferta MELMET
Wszystkie znajdujące się w asortymencie sklepu MELMET szafki śniadaniowe, oferują możliwość podwieszenia ich na ścianie. Zapobiega to dostawaniu się do środka pyłów i innych nieczystości, jak ma to miejsce w przypadku szaf stojących. Każda skrytka zamykana jest za pomocą cylindrycznego zamka, do którego producent dokłada dwa klucze w zestawie. To wystarczające zabezpieczenie cennej zawartości przed kradzieżą. Wysokogatunkowe blachy, z których wykonane są szafki śniadaniowe dla pracowników, pochodzą od sprawdzonych, wieloletnich, europejskich dostawców. Dzięki temu oraz proszkowej technologii malowania masz pewność, że produkt, który otrzymasz, będzie zabezpieczony przed korozją, a swoją funkcjonalność zachowa przez długie lata.